prośba o pomoc w pracy magisterskiej
Moderator: moderatorzy
prośba o pomoc w pracy magisterskiej
Jestem studentką ostatniego roku studiów magisterskich na kierunku Pedagogika o specjalności Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja i zwracam się do Ciebie z prośbą o wzięcie udziału w badaniach do mojej pracy magisterskiej. Praca ta dotyczy wychowania w rodzinach, w których ktoś choruje na schizofrenię. Mam nadzieję, że uzyskane informacje przyczynią się do lepszego zrozumienia tego zagadnienia.
Proszę o udzielenie szczerych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu, zgodnie z Twoimi przekonaniami i poglądami. Badania są dobrowolne i anonimowe, a ich wyniki będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Proszę o dokładne przeczytanie każdego pytania i udzielenie szczerych odpowiedzi.
Z góry dziękuję.
oto link:
http://www.ankietka.pl/ankieta/61797/sc ... horej.html
Proszę o udzielenie szczerych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu, zgodnie z Twoimi przekonaniami i poglądami. Badania są dobrowolne i anonimowe, a ich wyniki będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Proszę o dokładne przeczytanie każdego pytania i udzielenie szczerych odpowiedzi.
Z góry dziękuję.
oto link:
http://www.ankietka.pl/ankieta/61797/sc ... horej.html
Re: prośba o pomoc w pracy magisterskiej
Powodzenia w pisaniu pracy. 

Kupujesz rzeczy których nie potrzebujesz
za pieniądze których nie masz
żeby zrobić wrażenie na ludziach których nie lubisz
za pieniądze których nie masz
żeby zrobić wrażenie na ludziach których nie lubisz
-
- zaufany użytkownik
Mam nadzieję, że znajdą się na tym forum osoby, które zechcą pomóc. 

- moi
- moderator
- Gadu-Gadu: 9
- Kontakt:
Chciałam wypełnić ankietę, ale niestety, to ja jestem osobą chorą, więc nie mogę pomóc, bo ankieta jest skierowana do osób zdrowych, w których rodzinie ktoś choruje.
Pozdrawiam.m.
Pozdrawiam.m.
-
- zaufany użytkownik