Psychotropy a cholesterol

Moderator: moderatorzy

radek007
zarejestrowany użytkownik

Psychotropy a cholesterol

Post autor: radek007 »

Drodzy Forumowicze,
Mam bardzo wysoki cholesterol i trójglicerydy we krwi.
Przez 6 lat brałem 20 mg olanzapiny.
Na chwilę obecną biorę:
- Latuda 74 mg
- Alventa 300 mg
- Hydroksyzyna 100 mg
- pregabalina 300 mg
- rispolept 4 mg
- akineton 2 mg

Wydaje mi się, że to zabójcze dla mojej wątroby przyjmować w sumie 10 tabletek na wieczór.

Miał ktoś z Was podobny problem z cholesterolem?
Awatar użytkownika
Dobro
zaufany użytkownik
Status: Karuṇā करुणा
Gadu-Gadu: bla bla

Re: Psychotropy a cholesterol

Post autor: Dobro »

Nie znam się zbytnio ale to co. Masz może wynikać ze złej diety, otyłości, genów .

Na wątrobę są inne wskaźniki z krwi. Co nie zmienia faktu, że sobie ją pewno osłabiasz. lepiej alkoholu unikać tutaj na pewno też .

Sam mam złe wyniki z cholesterolu i wątrobowe.. ale lepiej już jest
:angelic-blueglow:
Awatar użytkownika
Amannn
zaufany użytkownik

Post autor: Amannn »

Zmień lekarza . Pomyśl jak szkodliwe to jest dla mózgu a nie dla wątroby.

Przedawkowywanie leków tak się kończy.
Awatar użytkownika
amigo
zaufany użytkownik

Post autor: amigo »

Od 10 lat biorę różnej maści leki i nie miałem ani razu podwyższonego/zanizonego cholesterolu.
Awatar użytkownika
Amannn
zaufany użytkownik

W każdej chwili może ci wyskoczyć. A tomografię głowy sobie robiłeś? Przede wszystkim w kość dostaje od leków mózg.
Awatar użytkownika
amigo
zaufany użytkownik

Amannn pisze: wt paź 18, 2022 2:18 am W każdej chwili może ci wyskoczyć.
Tak samo zdrowym, tym co nie chorują psychicznie oraz co biorą lęki może wyskoczyć cholesterol.
Nie ma reguły - zdrowe odżywianie, sport na pewno pomoże a nie zaszkodzi.
Awatar użytkownika
Amannn
zaufany użytkownik

Nie tak samo. Leki powodują uszkodzenia wątroby i dewastują metabolizm . Przez te leki będziesz żył 25 lat krócej. I tu żadnych żartów nie ma.
Awatar użytkownika
amigo
zaufany użytkownik