Instytut Neurologii i Psychiatrii w Warszawie oddział zapobiegania nawrotom f 10
Moderator: moderatorzy
Regulamin forum
W dyskusji ogólnej proszę używać działu powyżej, tutaj tylko o konkretnych szpitalach, przychodniach, etc.
W dyskusji ogólnej proszę używać działu powyżej, tutaj tylko o konkretnych szpitalach, przychodniach, etc.
Instytut Neurologii i Psychiatrii w Warszawie oddział zapobiegania nawrotom f 10
Cześć wszystkim. Piszę bo zastanawiam się nad udaniem się na oddział f10 i mam do Was odnośnie tego kilka pytań. Po pierwsze zastanawiam się jak powinno wyglądać skierowanie. Lekarz na moją prośbę wystawił mi zwykłe skierowanie do szpitala psychiatrycznego wymieniając w nagłówku właśnie ten oddział. Nie jestem tylko pewna czy jest to skierowanie wystawione we właściwej formie ponieważ z tego co wiem jest to oddział półotwarty. Dodam od razu że nie znam się na tym bo pomimo diagnozy F20, którą mam niecały rok nigdy nie byłam jeszcze w szpitalu psychiatrycznym. Druga kwestia która mnie zastanawia to jak wygląda terapia przeciętny dzień na tym oddziale, czy można faktycznie wyjść na zewnątrz kiedy się chce. Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i mam nadzieję że nie zdublowałam tematu 
- piotrs
- zaufany użytkownik
Re: Instytut Neurologii i Psychiatrii w Warszawie oddział zapobiegania nawrotom f 10
nie wiem jak teraz jest w pandemii
ale mozna isc dobrowolnie i wyjsc na wlasne zyczenie
moze dobiora ci dawke i leki odpowiednie
ale mozna isc dobrowolnie i wyjsc na wlasne zyczenie
moze dobiora ci dawke i leki odpowiednie
Re: Instytut Neurologii i Psychiatrii w Warszawie oddział zapobiegania nawrotom f 10