cześć! jestem psychologiem i potrzebuję pomocy :)

Dla osób szukających ogólnej pomocy i wstępnej orientacji dotyczącej choroby.
Kto umie dokładniej nazwać problem proszę pisać w działach tematycznych "Ogólnej dyskusji"

Moderator: moderatorzy

Regulamin forum
Uwaga: o pomoc w konkretnych sprawach, dla których odpowiednie działy istnieją w "Dyskusji Ogólnej" proszę pisać tam.Tutaj tylko w sprawie ogólnej pomocy w zorientowaniu się w tematyce, np. gdy ktoś szuka wstępnej pomocy, co począć z taką chorobą i jak nazwać i określić jej objawy
myszamysz123
zarejestrowany użytkownik
Status: student

cześć! jestem psychologiem i potrzebuję pomocy :)

Post autor: myszamysz123 »

Dzień dobry! Jestem studentką psychologii, a w ramach praktyk pracowałam na oddziale psychiatrycznym w szpitalu, co bardzo mnie zainteresowało. W związku z tym, prowadzę badania na temat jakości życia osób chorych na schizofrenię. Jeśli masz 15 minut, proszę, dołóż cegiełkę do mojej pracy na rzecz wspólnego dobra!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
Awatar użytkownika
Bright Angel
zaufany użytkownik

Re: cześć! jestem psychologiem i potrzebuję pomocy :)

Post autor: Bright Angel »

Arkusze googlowskie to są szpiegi. Rejestrują wszystkie ankiety do tworzenia profili osobowości internautów, aby potem móc im sprzedawać skuteczniej produkty i kontrolować.

Proszę, wyłącz paranoje i schowaj ją do szafy - Maxi.
Just remember that death is not the end. Heaven or hell? The choice is Yours.
Awatar użytkownika
Niemamnie
zaufany użytkownik
Lokalizacja: z Czarnych Dziur, z Pustek Kul, z Lasu gdzie nie ma Czasu

Post autor: Niemamnie »

?
Wiele osób mających władzę nad światem nie ma władzy nad życiem. A ci którzy mają władzę nad życiem nie mają władzy nad światem. Gdzie tu sprawiedliwość.
Awatar użytkownika
Bright Angel
zaufany użytkownik

Zrób ankietę na jakiejś normalnej stronie, to postaram się ją wypełnić.
Awatar użytkownika
Niemamnie
zaufany użytkownik